RescueCD 2006-06-18 x86 i x86_64

Sławomir Kawała slwkk w alternatywa.net
Czw, 22 Cze 2006, 21:33:26 CEST

Dnia Thu, 22 Jun 2006 21:16:59 +0200
Bartosz Świątek <swiatek w informatik.hu-berlin.de> napisal(a||e)s:

> Rescue CD jak sama nazwa wskazuje służy do odratowania
> systemu a nie niepotrzebnego upiększania konsoli.

Rzeczywiscie moim zdaniem rowniez FB na rescuecd to zbedny bajer.
Dodatkowo... czy ktos zanotowal zwiechy przy bootowaniu rescuecd na
starszych maszynkach, takich powiedzmy <P200MHz ? Kiedys mialem kilka
takich przypadkow, ale, ze maszyny nie moje to konczylo sie na
bootowaniu jakichs starych wersji rescuecd... Ktos ma pod reka cos
takiego, zeby sprobowac zabootowac nowe rescuecd? W sumie, moze to nie
ma znaczenia, ale (moim zdaniem) rescuecd powinno dzialac praktycznie
na wszystkim, zaczynajac od i486 z 16MB RAM.

--
pozdr. Sławomir Kawała
JID: slwkk [at] alternatywa [dot] net