RescueCD 2006-06-18 x86 i x86_64

Arkadiusz Patyk areq w pld-linux.org
Czw, 22 Cze 2006, 22:51:08 CEST

On Thu, 22 Jun 2006 21:33:26 +0200, you wrote:

>Rzeczywiscie moim zdaniem rowniez FB na rescuecd to zbedny bajer.
>Dodatkowo... czy ktos zanotowal zwiechy przy bootowaniu rescuecd na
>starszych maszynkach, takich powiedzmy <P200MHz ? Kiedys mialem kilka
>takich przypadkow, ale, ze maszyny nie moje to konczylo sie na
>bootowaniu jakichs starych wersji rescuecd... Ktos ma pod reka cos
>takiego, zeby sprobowac zabootowac nowe rescuecd? W sumie, moze to nie
>ma znaczenia, ale (moim zdaniem) rescuecd powinno dzialac praktycznie
>na wszystkim, zaczynajac od i486 z 16MB RAM.

kiedyś z jajcem 2.4 wstawało na 16M i i386.
Teraz i586 minium +  20M. Pewnie bym zszedł do tych 16, ale komu by
się chciało walczyć o graty - sa starsze wersje RCD dla nich.

A wersja na amd64 póki co potrzebuje 400M by wstać ;)
ale zato jest full rw z bazą rpm i sobie można w RAM doistalować
pakiety z ftp.
--
Arkadiusz Patyk [areq(at)pld-linux.org] [http://rescuecd.pld-linux.org/]
[IRC:areq skype:arekpatyk  GG:1383]  [AP3-6BONE] [AP6067-RIPE]