RescueCD 2006-06-18 x86 i x86_64

Maciej Pijanka maciej.pijanka w gmail.com
Czw, 22 Cze 2006, 21:53:45 CEST

06-06-22, Adam Gołębiowski <adamg w biomerieux.pl> napisał(a):

> Niektórym osobom ponoć nie udaje się pracować z vesafb-tng - przyznam
> się, że raz napotkałem problem z tym (na jakiejś płycie intela), ale
> wtedy pomogło mi `video=vesafb:off'.
>
> Mi osobiście vesafb-tng nie preszkadza, ale też nie jest 'a must have',
> fajnie by było, gdyby jakiś fb był (ot chociażby stary vesafb).

imo brak fb w RescueCD nie ograniczy jego funcjonalnosci, najwyzej zmniejszy
stezenie bajerow, a to moze byc nizsze, tak imo
+1 za wyrzuceniem fb skoro generuje wiecej problemow niz pozytku

--
Maciej Pijanka
Linux user #133161