RescueCD 2006-06-18 x86 i x86_64

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Pią, 23 Cze 2006, 09:56:15 CEST

Dnia 22-06-2006, czw o godzinie 23:10 +0200, Marcin Kurzyna napisał(a):

> problem występuje w dwóch przypadkach (przynajmniej u mnie) ;]
>
> 1. monitor nie jest wstanie wyciągnąć nic więcej niż konsola (mam taki jeden)
> 2. jest jakiś dziwny konflikt z urządzeniem (u mnie na karcie graficznej
> matroxa starej jakiejś)
>
> na nowym sprzęcie nie zdarzyło mi się mieć problemów.

na wszystkich intelach choc zauwarzylem ze niektore i810 potrafia losowo
dzialac albo nie.

> i to było by bardzo dobre gdyby wystarczało. niestety nie starcza. działa
> dobrze aż do startu udeva który nie zależnie od vesafb:off ładuje moduły fb i
> świat idzie w rozsypkę.

o a tutaj to ja nigdy nie mialem problemow bo zawsze wstaje mi do
prwidlowych ustawien. Choc chyba bedziej wolal bym zeby nie wstawalo
wcale, albo zeby mogl to jakos kontrolowac.

> jeżeli udev nie czarował by samodzielnie to mogło by zostać bo czasem przydała
> by się wyższa rozdzielczość choćby. ale tylko wtedy kiedy jest 100% sposób na
> wyłączenie ustrojstwa ;]

raczej 95% sposob na wlaczenie a wyłączone by default.

tiweK