kernel-desktop

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Sob, 24 Cze 2006, 21:41:47 CEST

On Saturday 24 June 2006 21:38, Przemek Iskra wrote:

> +Revision 1.32  2006/06/23 22:50:46  sparky
> +- epoch 3, for sync with kernel.spec
> +
>
> a spece i tak trzeba poprawiać, dodawać %{_alt_kernel}

Musiałem nie zauważyć, bo kernel-desktop sobie wczoraj zbudowałem.
Tę zmienną %{_alt_kernel} można jakoś inaczej zdefiniować niż w specu? Chodzi
mi o sytuacje, że bez żadnego dłubania, po instalacji tylko i wyłacznie
kernel-desktop i jego nagłówki, mogę dobudowywać inne paczki okołokernelowe?

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics