kernel-desktop

Przemek Iskra sparky w pld-linux.org
Sob, 24 Cze 2006, 21:47:46 CEST

On Sat, Jun 24, 2006 at 09:41:47PM +0200, Lukasz Glebicki wrote:

> Musiałem nie zauważyć, bo kernel-desktop sobie wczoraj zbudowałem.
> Tę zmienną %{_alt_kernel} można jakoś inaczej zdefiniować niż w specu? Chodzi
> mi o sytuacje, że bez żadnego dłubania, po instalacji tylko i wyłacznie
> kernel-desktop i jego nagłówki, mogę dobudowywać inne paczki okołokernelowe?

można by zrobić symlinka w /usr/src/, ale proponuję jednak dokonywać
zmian jakie zostały wprowadzone w template-kernel-module,
X11-driver-nvidia, madwifi i paru innych

zmiana to zazwyczaj tylko:
s/kernel-/kernel%{_alt_kernel}-/g

a w taki sposób nie ma konfliktów żadnych z modułami zbudowanymi pod
kernel.spec, i ma ładniejszą nazwę (:

--
 ____  Sparky{PI] -- Przemyslaw _  ___  _  _  ........... LANG...Pl..Ca..Es..En
/____) ___  ___  _ _ || Iskra  |  | _ \| |  | : WWW........ppcrcd.pld-linux.org