php: gd i imagefilter()

Marcin Sztolcman lists w urzenia.net
Pią, 3 Mar 2006, 18:12:16 CET

Dnia 03-03-2006, pią o godzinie 18:07 +0100, Paweł Gołaszewski
napisał(a):

> Właściwą drogą jest zrobienie tego samego co robi patch:
> php-gd_imagerotate_enable.patch

No właśnie przed chwilą zacząłem go sobie oglądać, i zacząłem robić
podobnego patcha do imagefilter. Nie wiem jeszcze czy mi cos wyjdzie.
Jeśli tak, to podeślę patcha.

> ten dodaje tylko jedną funkcję, ale tak naprawdę do dodania jest ich
> trochę więcej. Wiąże się to z dodaniem odpowiednich kawałków w gd.spec
> (tutaj odpowiednim wzorem jest: gd-rotate_from_php.patch).

O, na tego nie zwróciłem uwagi. Zaraz sprawdzę.

> Wszystko sprawadza się do tego, że w php są dołączane pomodyfikowane
> źródła gd. I to momentami kretyńsko pomodyfikowane - AFAIR są specjalne
> osobne funkcje obracające obrazki o 90, 180 czy 270 stopni... w momencie,
> gdy praktycznie niczym się nie różnią. Plus identyczna praktycznie funkcja
> obracająca o dowolny kąt...

Heh :) Cieszę się że nie jestem developerem php ;) Chociaż jakiś zamysł
pewnie mieli robiąc tak... :)

	MySZ

--
Marcin ``MySZ`` Sztolcman