php: gd i imagefilter()

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Pon, 6 Mar 2006, 14:47:49 CET

On Fri, 3 Mar 2006, Marcin Sztolcman wrote:
> Samo pogrzebanie w php/ext/gd/gd.c to nie problem - wyjalem wiekszosc
> tego co jest potrzebne do imagefilter(), kompiluje sie bez problemow.
> Ale nic to nie dalo.

Jesteś pewien, że między odpowiednie ifdef-y to wylądowało? Bo wstępnie
próbowałem włączyć więcej funkcji kiedyś, ale wiązało się to z dużą
ilością niezdefiniowanych funkcji przy linkowaniu z gd.

> Natomiast na to:
> Jestem za kiepski :/ Gotowych patchy tez za bardzo nie znalazlem, choc
> moze i malo aktywnie szukalem.

Chodzi po prostu o przejrzenie, które kawałki modyfikacji z gd
"bundlowego" są potrzebne do działania odpowiednich funkcji. Prosta sprawa
jest, jeżeli jakiejś funkcji brakuje. Jeżeli coś wymaga modyfikacji to
trzeba robć to ostrożnie (no ale co ja ci będę tłumaczył ;) ).