php: gd i imagefilter()

Marcin Sztolcman lists w urzenia.net
Pon, 6 Mar 2006, 22:20:17 CET

Dnia 06-03-2006, pon o godzinie 14:47 +0100, Paweł Gołaszewski
napisał(a):

> Jesteś pewien, że między odpowiednie ifdef-y to wylądowało? Bo wstępnie

Wylądowało z pozostałymi, ogólnie dostępnymi funkcjami. Ale
modyfikowałem tylko php/ext/gd/gd.c
Nic w samym gd (patrzac za gd-rotate_from_php.patch) nie ruszałem - az
tak c nie znam :)

> próbowałem włączyć więcej funkcji kiedyś, ale wiązało się to z dużą
> ilością niezdefiniowanych funkcji przy linkowaniu z gd.

No a u mnie się zbudowało bez błędów. Ale w efekcie w ogóle gd nie
miałem ;)

> Chodzi po prostu o przejrzenie, które kawałki modyfikacji z gd
> "bundlowego" są potrzebne do działania odpowiednich funkcji. Prosta sprawa
> jest, jeżeli jakiejś funkcji brakuje. Jeżeli coś wymaga modyfikacji to
> trzeba robć to ostrożnie (no ale co ja ci będę tłumaczył ;) ).

Spróbuje w przyszłym tygodniu jeszcze z tym powalczyć. Może coś wymyślę,
a może jakiegoś patcha na to znajdę. Jeżeli coś mi się uda uzyskać, to
podeślę :)

	MySZ

--
Marcin ``MySZ`` Sztolcman