cyrus-imapd i quota > 4GB

Stefan Szczygielski maillist w moomean.eu.org
Wto, 14 Mar 2006, 15:29:09 CET

Witam,

Obecnie zbudowany na builderze cyrus-imapd (przynajmniej dla arch ==
athlon) 2.2.12-4 znowu ma problem z quotami > 4GB (wyrzuca warningi, że
Mailbox over quota). Idąc tropem, że od ostatniego poprawnego zbudowania
niewiele się zmieniło zbudowałem u siebie i działa poprawnie (aktualne
ac z "ac"). Do buildlogów nie udało mi się dobrać, gdyż
buildlogs.pld-linux.org ciągle ma timeout 30 sekund i przerwany, więc
nie mam za bardzo mam jak drążyć temat :(

Więc wniosek, że builder ma coś z długimi zmiennymi, ale niewiadomoco i
jak ktoś na coś podobnego się natnie, to niech spróbuje zbudować gdzieś
indziej ;)

S.