aliasy pld a spam...

Marcin Król hawk w limanowa.net
Wto, 14 Mar 2006, 16:31:10 CET

> hm, a chciało by się mieć to samo na a.mx i b.mx, ja się nie palę do
> a.mx.

Rsync odpowiedniego katalogu i restart postgrey co jakis czas? Z drugiej
strony, po co ta sama baza? Postgrey sie naprawde blyskawicznie uczy i
sam proces uczenia sie na pewno zje mniej zasobow niz mirrorowanie bazy.
Jedynie przez kilka pierwszych dni beda opoznienia w dostarczaniu
przesylek. Sadze, ze po tygodniu umialby juz na tyle by "normalny"
dzienny ruch przechodzil bez opoznien.

M.