nagios.spec i brakujacy Requires:

Pawel Koska pawel w artfan.net
Pią, 17 Mar 2006, 19:46:20 CET

Dnia piątek, 17 marca 2006 14:22, Andrzej Krzysztofowicz napisał:

> Widocznie przeoczylem.
> Ale jesli mowimy o Ac, to jest jeszcze apache1.

No tak, a wpis "Requires: webserver = apache" tyczy się też apache1 który jest
w AC? Hmm.. w sumie nie wiem czemu nie mam tego pakietu (mod_authz_host), na
innych maszynach sam mi się zainstalował.

No ale czy da się jakoś poprosić w Requires: w pakiecie nagios-cgi by w
przypadku gdy jest zainstalowany apache 2.2 chciał też doinstalować
apache-mod_authz_host?

Ja nie wiem, dlatego pytam się mądrzejszych :)

Paweł