xorg 7.0, radeon, dri [th]

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Śro, 22 Mar 2006, 20:00:57 CET

Dnia 22-03-2006, śro o godzinie 13:57 +0100, Grzegorz Konopko
napisał(a):

> Sterowniki firegl robia kernel panic ale nie wiem czy to nie wina kompilatora
> (gcc-4.1.1 z th), w każdym razie firegl odpadają ze względu na przypadłość
> jaką miały od zawsze czyli zwis przy przechodzeniu z iksów do konsoli [alt +
> ctrl + Fx](albo odwrotnie, nie pamietam).

Właśnie używam firegl + xorg 7.0.0 + xgl z akceleracją, więc raczej
działa. Co do zwisu przy zmianie konsol, to tak było od zawsze i raczej
się nie zmieni. Problem dotyczy tylko przejścia z tekstowej na iksy,
więc w razie czego można ubić iksy i odpalić od nowa.

Nvidia działa bez problemu.