xorg 7.0, radeon, dri [th]

Grzegorz Konopko kolodko1 w wp.pl
Śro, 22 Mar 2006, 15:03:27 CET

Dnia środa, 22 marca 2006 14:35, Jacek Konieczny napisał:

> U mnie udawało się i parę godzin pograć przed zwisem. To wtedy, gdy
> wyłączyłem MTRR w xorg.conf, AGP ustawiłem (w BIOSie i konfigu
> xorg.conf) max na 2x, włączyłem EXA zamiast XAA. Ale nadal się wiesza
> w dziwnych momentach, jak tylko DRI jest załadowane. Najczęściej, gdy ma
> dużo 3D do przetworzenia, ale czasem nawet nie ruszając 3D w ogóle. Po
> wywaleniu moduł dri z xorg.conf Xy działają 100% stabilnie.

Tak, bez dri jest ok i u mnie.

> Ale ja to miałem "od zawsze" na OpenSourcowych sterownikach do ATI.

ja kiedys dawno temu grałem sobie w CS-a na wine i wszystoko działało super
stabilnie.

> I na ATI Rage 128 i na Radeon 9200SE i chyba na jeszcze dwóch innych
> karach ATI. Trochę podejrzewam swoją płytę główną (chipset VIA KT133),
ja tez swego czasu o wszystko podejrzewałem sprzęt.

> 2. Przy niektórych scenach 3D robiło Segmentation Fault. Najwyraźniej na
> skutek przepełnienia stosu.
Ja nigdy dłuzej nie uzywałem sterowników producenta i nie pamietam nawet
dlaczego, chyba właśnie z powodu podobnych kłopotów.

> Jeśli używasz RadeonFB, to na VesaFB powinno być lepiej. Ale to marne
> rozwiązanie.
uzywam właśnie vesa. Wystarcza mi na LCD. W kazdym razie ta przypadłość nie
występuje tylko u mnie a z tego co wiem u wszytkich i wina sterowników.