eject - komunikat kernela

Lukasz B lukasz w mikroplan.com.pl
Pią, 24 Mar 2006, 09:59:54 CET

Użytkownik Kamil napisał:

>Jak ostatnio sprawdzałem to ivman właśnie to robił więc jak dla mnie jest
>bezużyteczny.
>Jak gdzieś znajdziesz jak podpiąć pod przycisk wysuwania eject to bardzo
>proszę o cynk. Też od dawna mi się marzy taki bajer.

znalazlem chwile czasu,
zaszedlem na cvs.pld-linux.org,
znalazlem speca,
zassalem,
zbudowalem,
zainstalowalem,
odpalilem serwis,
wsadzilem plyte,
odpalilem z niej dokument (txt, w Kate),
wcisnalem przycisk,
plytka sie wysunela,
kate sie nie zawiesil,
okno z zawartoscia plyty sie wyczyscilo,
wsadzilem ponownie,
pojawilo sie....
YESSSS YESSSS YESSSSS

i tego wlasnie chcialem