Administrativia: konczy sie miejsce na ftp/distfiles

Marcin Król hawk w limanowa.net
Pon, 27 Mar 2006, 11:41:37 CEST

> Może glen? Zdaje się, że bilans wolnego czasu / umiejętności ma
> najkorzystniejszy - z tym pierwszym, jak widać, krucho w przypadku osób
> przez Ciebie wymienionych.

Gwoli wyjasnienia, nie zebym sie napraszal. Bilans wolnego czasu w moim
wypadku ulegl poprawie. I tak teraz co wieczor marnuje 3-4 godziny przy
kompie wiec jest dla mnie bez roznicy czy bede grzebal swoje
projekty/pierdolki czy Ac. Nadmienie jeszcze, ze chetnie bym widzial RC2
na przelomie kwiecien/maj i stable na przelomie czerwiec/lipiec
niezaleznie kto sie bedzie Ac zajmowal. Poza tym rozsadne mi sie wydaje,
zeby kilka osob mialo uprawnienia do Ac, bo jak jedna nie bedzie miala
czasu, ochotycz czy czegos tam to dystrybucja nie bedzie "stala" w miejscu.

M.