Administrativia: konczy sie miejsce na ftp/distfiles

Pon, 27 Mar 2006, 12:16:39 CEST

On Monday 27 March 2006 11:41, Marcin Król wrote:

> Gwoli wyjasnienia, nie zebym sie napraszal. Bilans wolnego czasu w moim
> wypadku ulegl poprawie. I tak teraz co wieczor marnuje 3-4 godziny przy
> kompie wiec jest dla mnie bez roznicy czy bede grzebal swoje
> projekty/pierdolki czy Ac

Skoro aktualni RM się określili że nie mają czasu, z powyższą deklaracją, z
pracą w Ra chyba nie ma co już strzępić klawiatur, tylko wniosek do CDG o
zmiane RM dla Ac ?

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright