Administrativia: konczy sie miejsce na ftp/distfiles

Jacek Konieczny jajcus w jajcus.net
Pon, 27 Mar 2006, 12:32:22 CEST

On Mon, Mar 27, 2006 at 11:41:37AM +0200, Marcin Król wrote:
> Poza tym rozsadne mi sie wydaje, zeby kilka osob mialo uprawnienia do
> Ac, bo jak jedna nie bedzie miala czasu, ochotycz czy czegos tam to
> dystrybucja nie bedzie "stala" w miejscu.

Jeżeli będzie kilku RM i każdy będzie ciągnął w swoją stonę (z powodu
różnych wizjii), to na pewno nie będzie dobrze. Lepiej IMHO wybrać
jednego formalnego RM, a on niech sobie dobierze pomocników i przydzieli
im uprawnienia.

Pozdrowienia,
        Jacek