Nowa metoda budowania modułów okołokernolwych

Bartosz Świątek swiatek w informatik.hu-berlin.de
Pon, 1 Maj 2006, 03:30:07 CEST

Dnia poniedziałek, 1 maja 2006 03:18, Charles napisał(a):

> A konkretnie?
> Niestety nie ma jednego "przepisu" na wszystkie paczki z modułami kernela
> (np. różne parametry make).
>
> BTW Mogłeś wyłączyć zawijanie linii.

Konkretnie myślę tutaj o ieee80211 i ipw2200, wiem, że nie wszystkie spece
można tym "zarazić". Np. btsco.spec wystarczy wpisać tylko
%{!?with_dist_kernel:ln -sf %{_kernelsrcdir}/.config %{_kernelsrcdir}/config-nondist}
by wszystko ładnie się budowało.
--
Bartosz Świątek, PLD-Developer, http://www.pld-linux.org