Nowa metoda budowania modułów okołokernolwych

Przemek Iskra sparky w pld-linux.org
Pon, 1 Maj 2006, 04:00:55 CEST

On Mon, May 01, 2006 at 03:30:07AM +0200, Bartosz Świątek wrote:

> Konkretnie myślę tutaj o ieee80211 i ipw2200, wiem, że nie wszystkie spece
> można tym "zarazić". Np. btsco.spec wystarczy wpisać tylko
> %{!?with_dist_kernel:ln -sf %{_kernelsrcdir}/.config %{_kernelsrcdir}/config-nondist}
> by wszystko ładnie się budowało.

może jednak popatrz do środka tych Makefile co one robią, i zrób to
ręcznie ?

poza tym, normalnym by było gdy user nie ma możliwości zapisu do
/usr/src/linux
no i może configa jednak trzyma w config-nondist, wtedy mu go nadpiszesz
popsutym symlinkiem

P.S. moim zdaniem jeśli ktoś używa własnego kernela to mu spece do
modułów potrzebne nie są, bo albo może sobie zbudować w drzewku kernela,
albo po swojemu, ja bym nondist ze spesów wywalił poprostu...

--
 ____  Sparky{PI] -- Przemyslaw _  ___  _  _  ........... LANG...Pl..Ca..Es..En
/____) ___  ___  _ _ || Iskra  |  | _ \| |  | : WWW........ppcrcd.pld-linux.org