Xen -- dostosowanie kernela i glibc

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Pon, 1 Maj 2006, 11:09:11 CEST

Dnia poniedziałek, 1 maja 2006 10:54, Jacek Konieczny napisał:
[...]
> Ktoś jeszcze bawił się Xenem w PLD? Jakieś uwagi, propozycje, itp.?

Ja się osobiście Xenem nie bawiłem, ale spróbuj po prostu zbudować dla AC
kernel z brancha LINUX_2_6. Mi działa na AC stabilnie - od jakiegoś czasu,
różne wersje, obecnie 2.6.16.9 (co prawda stacja robocza/laptop a nie
serwer, ale zawsze).
Registered Linux User #61028           JID: paranoid w jabber.aster.pl   _\_V