Xen -- dostosowanie kernela i glibc

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Pon, 1 Maj 2006, 11:35:39 CEST

On Mon, May 01, 2006 at 10:54:32AM +0200, Jacek Konieczny wrote:
> Aby pod tym Xenem odpalić kolejne maszyny wirtualne (poza domeną 0)
> potrzebowałem jeszcze działających narzędzi z xen.spec. Wczoraj dość
> mocno popoprawiałem to co było i nawet mi za którymś razem zadziałało.
> Potem przestało, ale to jeszcze obadam...
>
> Ktoś jeszcze bawił się Xenem w PLD? Jakieś uwagi, propozycje, itp.?

Elio parę dni temu zaczął męczyć xena na 2.6.16 - przygotował zestaw
(bez rpmów): http://sloniewski.pl/xen/xen.tar.gz

Testowałem to przez chwilę - zbootowałem xen0, postawiłem xenU, w którym
odpaliłem distributed.net i coś wewnątrz grzebałem. Przez godzinę,
półtorej taki zestaw działał.

Jako początek do prac może być. Teraz tylko wyciągnąć od elia jego
poprawki do kernela.

--
   .. ::       Przeznacz 1% swojego podatku dochodowego:      :: ..
   .. ::  http://www.pomocdladominiki.com.pl/ -- możesz pomóc :: ..