Xen -- dostosowanie kernela i glibc

Jacek Konieczny jajcus w jajcus.net
Pon, 1 Maj 2006, 14:18:26 CEST

On Mon, May 01, 2006 at 11:35:39AM +0200, Adam Gołębiowski wrote:
> Elio parę dni temu zaczął męczyć xena na 2.6.16 - przygotował zestaw
> (bez rpmów): http://sloniewski.pl/xen/xen.tar.gz

Jakieś strasznie nie PLDowe to... ;-)

Ja zrobiłem xen.spec (na HEAD) i próbowałem zrobić glibc.spec (na
AC-branch, na razie bcond domyślnie wyłączony). xen.spec wydaje się być
OK, glibc z Ac chyba nigdy nie będzie dobrze pod Xenem działać, ze
względu na przestarzałe gcc, a kernel.spec pozostawię innym (mogą być
poprawki elia, jeśli będą działać).

U mnie Xen z Ac z narzędziami z xen.spec (po moich poprawkach) i
własnoręcznie zbudowanym kernelem (vanilla+xen+squashfs3) wydaje się
działać, ale jeszcze to pomęczę.

Fajnie by było, jakby można było postawić Xena na samych PLDowych
pakietach i uruchamiać pod tym tak samo Th jak i Ac...

Pozdrowienia,
        Jacek