Nowa metoda budowania modułów okołokernolwych

"Wojciech \"Sas\" Cięciwa" cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Pon, 1 Maj 2006, 14:06:16 CEST

MOJE, powtarzam MOJE zdanie jest takie, ze nie powinniśmy sobie zawracać
głowy kernelem non-dist.
Komplikuje to tylko niepotrzebnie spece, a jakoś nie widziałem, żeby
inne dystrybucje sie przejmowały jakoś specjalnie takimi co to budują
własnoręcznie kernel.

MOJE zdanie jest takie, że jeśli ktoś zbudował sobie samemu kernel i
chce mieć cos z dystrybucji, to nasze spece powinny dać mu komplet
źródeł do dalszej ręcznej budowy.

I raczej ciezko będzie mnie przekonać, ze powinienem jakoś specjalnie
dbać o takich, co to sami budują to co potrzebują ...

Pozdrawiam.
	Sas.
  --
{Wojciech 'Sas' Cieciwa} {Member of PLD Team}
{   e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl   }