Nowa metoda budowania modułów okołokernolwych

Przemek Iskra sparky w pld-linux.org
Pon, 1 Maj 2006, 12:59:36 CEST

On Mon, May 01, 2006 at 04:26:56AM +0200, Bartosz Świątek wrote:

> Defaultowo są prawa odczytu do /usr/src/linux/.config więc nic by się nie
> psuło.

może Ci to narysuję:
ktoś sobie trzyma config tam gdzie powinien być (TM):
$ echo "tu jest mój config" > config-nondist

a my mu wtedy:
$ ln -sf .config config-nondist

i co mamy ?
$ ls -la
razem 20
drwx------   2 sparky users 4096 2006-05-01 12:56 .
drwx--x--x  60 sparky users 8192 2006-05-01 12:55 ..
lrwxrwxrwx   1 sparky users    7 2006-05-01 12:56 config-nondist -> .config

czyli zepsutego symlinka i nic więcej, po configu

> Tak, ale skoro opcja narazie istnieje to fajnie by było gdyby działała.

kernel-nondist.spec może być rozwiązaniem (patrz na mój inny post)

--
 ____  Sparky{PI] -- Przemyslaw _  ___  _  _  ........... LANG...Pl..Ca..Es..En
/____) ___  ___  _ _ || Iskra  |  | _ \| |  | : WWW........ppcrcd.pld-linux.org