Xen -- dostosowanie kernela i glibc

Rafał Słoniewski Rafal.Sloniewski w tkk.net.pl
Wto, 2 Maj 2006, 14:11:56 CEST

On May 2, 2006, at 1:45 PM, Jacek Konieczny wrote:

> Nie całość ideologii, tylko tak wygląda standardowa procedura budoania
> Xen.

Fakt. nie tak złożyłem słowa :)

> Ja bym raczej to rozdzielił. Wszystko poza kernelami z xen.spec teraz
> się buduje ładnie na Ac -- już mogłoby zostać przemielone przez
> buildery. Mieszanie tego ze sprawami kernelowymi może znacznie
> ograniczyć dostępność narzędzi i samego Xena. Wielu ludzi i tak będzie
> wolało sobie kernele kompilować samemu, a nie ma najmniejszego powodu,
> żeby przy okazji nie mogli mieć reszty Xena z paczki. W końcu Xen to
> jedno, a system operacyjny chodzący pod Xenem to drugie.

W sumie i racja.. RJW dobrze mi to uargumentował :
Przy takim rozdziale powstaną spore rozbieżności między kernelami
standardowymi a xenowymi.

Co jeśli chodzi o stabilność? Próbowałeś większych operacji dyskowych?
Masz możliwość przetestowania tego na SMP i na UP?
--
Rafal.Sloniewski w tkk.net.pl;ELIO-RIPE;
Cisco&Docsis Administrator; LIR pl.tkk