Xen -- dostosowanie kernela i glibc

Jacek Konieczny jajcus w jajcus.net
Wto, 2 Maj 2006, 13:45:10 CEST

On Tue, May 02, 2006 at 12:41:03PM +0200, Rafał Słoniewski wrote:
> Całość ideologii xena opiera się raczej nie na budowie osobno xen.spec

Nie całość ideologii, tylko tak wygląda standardowa procedura budoania
Xen.

> IMHO można nie robić osobnego kernel-xen.spec i polegać tylko na
> xen.spec

Ja bym raczej to rozdzielił. Wszystko poza kernelami z xen.spec teraz
się buduje ładnie na Ac -- już mogłoby zostać przemielone przez
buildery. Mieszanie tego ze sprawami kernelowymi może znacznie
ograniczyć dostępność narzędzi i samego Xena. Wielu ludzi i tak będzie
wolało sobie kernele kompilować samemu, a nie ma najmniejszego powodu,
żeby przy okazji nie mogli mieć reszty Xena z paczki. W końcu Xen to
jedno, a system operacyjny chodzący pod Xenem to drugie.

Pozdrowienia,
        Jacek