[Ac] bmp wymaga home-etc?

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Wto, 2 Maj 2006, 20:32:37 CEST

--- Paweł Gołaszewski <blues w pld-linux.org> wrote:

> To biblioteka.
> Maleńka zresztą.

kiedyś, gdy dodałem do gimpa wywołanie update-desktop-database,
zwrócono mi uwagę, że wymuszam na użytkownikach nie posiadających
desktop-file-utils jego zainstalowanie.
podałem dokładnie ten sam argument, że to malutki programik. jak się
okazało w trakcie dyskusji był to bardzo słaby argument... bo i zarzut
był słuszny. o ile coś nie jest niezbędne potrzebne to nie powinniśmy
przymuszać do jego stosowania.

na zdrowy chłopski rozum nie powinno być takiej zależności. i nie
powinno być wogóle tego potwora, bo od tego jest ~/.config [1], a nie
jakieś ~/.bzdura.

[1]
http://freedesktop.org/wiki/Standards_2fconfig_2dspec?action=highlight&value=%7E%2F.config

--