SPECS: kazehakase.spec, podbicie wersji i bcond

Charles kkrenski w gmail.com
Wto, 9 Maj 2006, 14:26:12 CEST

Dnia wtorek 09 maja 2006 08:28, Łukasz Krotowski napisał:
> Ok, większość rozumiem. Ale dlaczego dl.sourceforge.net jest lepszy niż
> prdownloads?
prdownloads to strona do wyboru mirrora.

> Aha, i jaka jest ,,the right way'' dla plików *.la?
Powinny lądować w pakiecie -devel (z wyjątkami).
Nie będę się tu rozpisywał - wszystko masz w: /PLD-doc/devel-hints-pl.txt

> No to trzeba było zmienić domyślną wartość. Niestety nie mam pojęcia co
> jest na builderach PLD (a może jest to gdzieś opisane?).
To Twoje zmiany. Oczekiwałem raczej argumentu mocno przemawiającego
za -firefox-devel. Jeśli wycofujesz tę zmianę (i sprawdziłeś jak działa z
mozilla-devel) to podeślij łatkę :-)

--
Pozdrawiam,
Karol Krenski