SPECS: kazehakase.spec, podbicie wersji i bcond

Łukasz Krotowski lukasz.krotowski w gmail.com
Wto, 9 Maj 2006, 15:18:00 CEST

06-05-09, Charles <kkrenski w gmail.com> napisał:
> Powinny lądować w pakiecie -devel (z wyjątkami).
> Nie będę się tu rozpisywał - wszystko masz w: /PLD-doc/devel-hints-pl.txt

A, fakt. Nawet to kiedyś czytałem. :)

> To Twoje zmiany. Oczekiwałem raczej argumentu mocno przemawiającego
> za -firefox-devel. Jeśli wycofujesz tę zmianę (i sprawdziłeś jak działa z
> mozilla-devel) to podeślij łatkę :-)

Po pierwsze primo, pisałem na początku, że testowałem obie konfiguracje. Na
obydwu działa ok. I tu właśnie jest problem. Używam obydwu wersji, a co za
tym idzie domyślne zachowanie speca jest dla mnie nieistotne. Tak jak w
dowcipie: ,,What's the difference between ignorance and apathy? I don't
know, I don't care.''.

Można oczywiście się zastanowić co będzie częściej używane (pakiety devel ze
sobą kolidują). Pewnie FF. Poza tym silnik FF jest nowszy. Słowem, jak
chcesz. Jeśli uważasz, że brak firefox-devel na builderach to problem, to
łatka jest w załączniku (dla mnie wystarczy, że jest bcond).