SPECS: wpa_supplicant.spec - include sysconfig and init files - co...

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Śro, 10 Maj 2006, 13:57:25 CEST

On Wed, 10 May 2006, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> Niby czemu wg Ciebie nie jest ubijany wtedy?

Nie wiem niby czemu - widzę to organoleptycznie :)

> W jakim sensie nie wstanie? Jak nie wstanie bo nie ma interfejsu to
> wywali komunikat "Delaying %s initialization" i wpa_supplicanta w ogóle
> nie uruchomi.

Ale jak nie wstanie, bo się nie dobije do dhcp to wpa_supplicant będzie
wisiał. I ręcznie go ubijać trzeba.

> Konkretnie co?

Przypomnę sobie to napiszę :D

> To jest oczywiste.