SPECS: wpa_supplicant.spec - include sysconfig and init files - co...

Śro, 10 Maj 2006, 14:11:27 CEST

On Wednesday 10 May 2006 13:57, Paweł Gołaszewski wrote:

> Nie wiem niby czemu - widzę to organoleptycznie :)
Popatrz więc dlaczego bo tam jest mordowanie wpa w ifdown.

> Ale jak nie wstanie, bo się nie dobije do dhcp to wpa_supplicant będzie
> wisiał. I ręcznie go ubijać trzeba.
Na to nic nie poradzisz. Co prawda jak ja robię to daję wtedy service network
restart co powoduje ifdown interfejs, a tym samym mordowanie tego i owego.

> Nie wiem czy takie oczywiste :)

Powinno być. W osobnym init skrypcie to niestety nie współgra z ifup/ifdown ;/