[Ac] Problemy z montowaniem i powolny udev (c.d.)

Jacek Konieczny jajcus w jajcus.net
Czw, 11 Maj 2006, 20:37:52 CEST

On Thu, May 11, 2006 at 05:02:46PM +0200, Lukasz B wrote:

> popieram, byloby przydatne.
[...]
> jezeli byloby to robione ~automatycznie.

IMHO może być, byle nie obowiązkowo. Ja sobie nie życzę w systemie
sterowników do dysku IDE czy SATA, póki z takiego nie chcę skorzystać. Podobnie
z innymi "egzotycznymi"  urządzeniami, jak stacja dyskietek.

Pozdrowienia,
        Jacek