[Ac] Problemy z montowaniem i powolny udev (c.d.)

Lukasz B lukasz w mikroplan.com.pl
Czw, 11 Maj 2006, 17:02:46 CEST

Użytkownik Paweł Kwiatkowski napisał:
> W drugim wypadku pewnym ułatwieniem było by wykrywanie urządzeń dla
> wszystkich dysków a nie tylko dla urządzeń z rootfsem (chodzi o
> konfigurację w /etc/sysconfig/geninitrd).

popieram, byloby przydatne.

zlapalem sie na tym w przypadku dyskow na SATA, widzianych jako SCSI.
Z initrd ladnie je laduje, ale zeby miec dostep do CDka, musze
recznie zaladowac sterownik do kontrolela paralel a potem do ide-cd.
Mnie to nie przeszkadza, ale 'ladniej' by bylo,
jezeli byloby to robione ~automatycznie.

--

Lukasz Bulak
mc2-at-pld.linux.org (bedzie moze kiedys...)