i915GM - framebuffer

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Nie, 21 Maj 2006, 22:23:27 CEST

On Sun, 21 May 2006, Robert Tomasik wrote:
> Wcześniej pluł sie o przerwania a przy najnowszym ładuje vesafb i staje przy
> komunikacie:
> vesafb: scrolling: redraw
> i dalej ani rusz
>
> Jedyne czego próbowałem to różne parametry w lilo, niezagłębiałem się
> jak na razie głębiej bo nie mam ostatnio czasu.

A nie jest tak, że ładowanie leci dalej tylko nic na ekranie się nie
pojawia? I mnie mam dokładnie to samo - obraz zaczyna się pojawiać dopiero
w momencie kiedy init dochodzi do startowania fbset. Po uruchomieniu go
wszystko wraca do normy. Żeby nie było niespodzianek to wyłączyłem vesafb.

00:02.0 VGA compatible controller: Intel Corporation 82852/855GM Integrated Graphics Device (rev 02) (prog-if 00 [VGA])
        Subsystem: Dell Unknown device 018d
        Flags: bus master, fast devsel, latency 0, IRQ 11
        Memory at e8000000 (32-bit, prefetchable) [size=128M]
        Memory at e0000000 (32-bit, non-prefetchable) [size=512K]
        I/O ports at 1800 [size=8]
        Capabilities: [d0] Power Management version 1

To jest i915, nie wiem czy GM (nie znam różnic).