i915GM - framebuffer

Robert Tomasik Robert.Tomasik w gmail.com
Nie, 21 Maj 2006, 22:33:47 CEST

Dnia niedziela, 21 maja 2006 22:23, Paweł Gołaszewski napisał:
> A nie jest tak, że ładowanie leci dalej tylko nic na ekranie się nie
> pojawia? I mnie mam dokładnie to samo - obraz zaczyna się pojawiać dopiero
> w momencie kiedy init dochodzi do startowania fbset. Po uruchomieniu go
> wszystko wraca do normy. Żeby nie było niespodzianek to wyłączyłem vesafb.

tak właśnie mi się wydawało bo kursor migał, ale czekalem dość długo i nic się
nie działo a do tego standardowe ctr+alt+del nie powodowało restartu systemu,
próbowałem także na ciemno zalogować się i dać reboot ale też nic.
Tak czy inaczej żeby to działało trzeba kombinować a to źle.

00:02.0 	VGA compatible controller:
		Intel Corporation Mobile 915GM/GMS/910GML
		Express Graphics Controller (rev 03)

--
rotom w pld-linux.org