GNOME 2.14 i nautilus

Liliana Ziolek liliana.ziolek w gmail.com
Czw, 25 Maj 2006, 13:03:09 CEST

On 5/25/06, Tomasz Witek <tiwek w manta.univ.gda.pl> wrote:
> raczej nautilusa ktory odpala gnome-mount, pomimo tego zezasob jest
> zammontowany i nie umie wjesc do tego zasobu.

Ok, nie wiem jak działa gnome-mount. Per analogia do normalnego mounta
spodziewałabym się że nie będzie pozwalał mountować zasobu w
nieskończoność ale może tutaj ma to działać jakoś inaczej :)

Tak czy owak, logi dostarczę jak wrócę do domu.

--
Pozdrawiam,
Liliana