GNOME 2.14 i nautilus

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Czw, 25 Maj 2006, 13:16:04 CEST

--- Liliana Ziolek <liliana.ziolek w gmail.com> wrote:

> Exactly. Pobawię się tym jak wrócę do domu ale tak "na czuja" to
> wygląda jakby nautilus nie zauważał że zasób jest już zamontowany i
> odpalał gnome-mounta jeszcze raz (tudzież to gnome-mount powinien
> wykrywać że odpowiedni device jest w mtabie a tego nie robi). Tworzą
> się kolejne wpisy w mtabie o strukturze /media/NazwaPlyty-X, X rosnie
> wraz z odpalaniem gnome-mounta.
> Takie samo zachowanie występuje jest jak kilka razy odpali się z palca
> gnome-mount, nie wiem czy to normalne zachowanie czy powinien wykrywać
> że dany device już jest?
> [...]

problem jest w tym, że nautilus bezporśrednio nie wywołuje
gnome-mount. mountowanie następuje poprzez hal, ktory zostaje do tego
wywołany przez interface gnome-vfs. to że nautilus nie widzi napędu

Jeśli gnome-mount wywołane bezpośrednio tworzy nowe punkty mountowania
to jest race na styku hal <-> gnome-mount.

Koniecznie chcę zobaczyć co wypisuje hald uruchomiony tak jak podałem
wcześniej.

--
Fryderyk Dziarmagowski