CUPS nie dziala, ktos chce poprawic? :)

Krystian Tomczyk krystian w elm146.internetdsl.tpnet.pl
Pon, 29 Maj 2006, 20:12:41 CEST

Dnia 29-05-2006, pon o godzinie 10:05 +0200, Paweł Gołaszewski
napisał(a):

> Ja _nic_ nie zmieniałem i po upgrade chodzi mi bez żadnego problemu...

Ja musiałem zmienić, objawy miałem takie same jak Marcin.
W sekcji <Location /> miałem "Allow from localhost" i kilka innych IP to
musiałem zmienić na "Allow localhost"
To znaczy w cupsd.conf.rpmnew wyedytowałem sekcję <Location /> do moich
potrzeb sprawdzając format opcji w man cupsd.conf i teraz działa.
Podejrzewam, że niezmieniany cupsd.conf przy upgradzie jest uaktualniany
do nowego formatu i dlatego niektórym działa bez problemów...
--
Pozdrawiam
Krystian T

        "errare humanum est..."