CUPS nie dziala, ktos chce poprawic? :)

Marcin Król hawk w limanowa.net
Pon, 29 Maj 2006, 22:21:54 CEST

> Ja musiałem zmienić, objawy miałem takie same jak Marcin.
> W sekcji <Location /> miałem "Allow from localhost" i kilka innych IP to
> musiałem zmienić na "Allow localhost"

A u mnie nadal nic. Wyczyscilem wszelkie slady po cupsie, zrobilem
czysta instalacje, dopisalem sobie Allow dla swojego kompa i Encryption
Never dla wszystkich domyslnych <Location> i nadal nie jestem w stanie
dodac drukarki po http, a po https nadal sie zapetla. Eh. Pech to pech.
Trudno, jakos przezyje. I tak w domku nic nie drukuje prawie :)

M.