Czy adminem list musi być *taki* lamer?

Jacek Konieczny jajcus w jajcus.net
Pon, 29 Maj 2006, 21:31:03 CEST

On Mon, May 29, 2006 at 08:00:16PM +0200, Marcin Król wrote:

> Ha. Raptem kilka dni temu usunalem jakies 20 mega kolekcji spamu z/do
> list/aliasow PLD :) Jako ze na poprawie sytacji nie ma co liczyc to
> zaczalem ten syf rejectowac u siebie w miare mozliwosci i doradzam to
> samo wszystkim innym.

Dzisiaj sobie dodałem do konfiguracji spamassina:

header JAJCUS_PLD_LINUX Received =~ /for \<jajcus\@pld-linux\.org\>/
score JAJCUS_PLD_LINUX 2.0

Ale blokowanie u siebie to jest nienajlepsze rozwiązanie -- serwer
robiący forwardy dla pld-linux.org wygeneruje wtedy odbitkę i pośle
w kosmos, często do niewinnego użytkownika. A to wtedy też będzie spam
(niechciana przesyłka) i pewnie szybko serwer trafi na różne czarne
listy (jeśli wcześniej go tam sami PLDowcy nie wrzucą).

Najchętniej zrezygnowałbym w ogóle z aliasu @pld-linux.org, ale wpis
w CVSROOT/users przydaje się i do bezpośrednich kontaktów... Niestety, z
list zrezygnować trudniej...

Pozdrowienia,
        Jacek