Czy adminem list musi być *taki* lamer?

Marcin Król hawk w limanowa.net
Pon, 29 Maj 2006, 21:54:30 CEST

> Ale blokowanie u siebie to jest nienajlepsze rozwiązanie -- serwer
> robiący forwardy dla pld-linux.org wygeneruje wtedy odbitkę i pośle
> w kosmos, często do niewinnego użytkownika.

W 99% przypadkow, watpie zeby adresy na ktore pojdzie ew. zwrotka
istnialy naprawde. Najwyzej powisi w kolejce kilka dni nim smtp usunie.

> A to wtedy też będzie spam
> (niechciana przesyłka) i pewnie szybko serwer trafi na różne czarne
> listy (jeśli wcześniej go tam sami PLDowcy nie wrzucą).

Jak tak dalej pojdzie to pewnie ktos wrzuci.

> Najchętniej zrezygnowałbym w ogóle z aliasu @pld-linux.org, ale wpis
> w CVSROOT/users przydaje się i do bezpośrednich kontaktów...

Ba. Ja tez, ale wlasnie o kontakty idzie. Zbyt duzo osob mailuje do mnie
przez alias pld.

> Niestety, z list zrezygnować trudniej...

W porownaniu z tym co dostaje via builder*@pld-linux.org to na listach
wogole nie ma spamu :)

> Pozdrowienia,
>         Jacek