CUPS nie dziala, ktos chce poprawic? :)

Artur Frysiak wiget w pld-linux.org
Pon, 29 Maj 2006, 22:28:25 CEST

On Mon, May 29, 2006 at 10:21:54PM +0200, Marcin Król wrote:

> A u mnie nadal nic. Wyczyscilem wszelkie slady po cupsie, zrobilem
> czysta instalacje, dopisalem sobie Allow dla swojego kompa i Encryption
> Never dla wszystkich domyslnych <Location> i nadal nie jestem w stanie
> dodac drukarki po http, a po https nadal sie zapetla. Eh. Pech to pech.
> Trudno, jakos przezyje. I tak w domku nic nie drukuje prawie :)

Przekompiluj z gnutls. Wtedy cups sam sobie wygeneruje certyfikat i
będzie działał po https.
Niestety wersja kompilowana z OpenSSL pomimo podania dobrych
certyfikatów nie działa (no shared ciphers dostaje).

A, nie zapomnij zdefiniować ServerCertificate i ServerKey.

Pozdrawiam
--
Artur Frysiak
http://pld-linux.org/