SPECS: kdelibs.spec, kdepim.spec - fix %prepare section

Wto, 30 Maj 2006, 18:47:56 CEST

On Tuesday 30 May 2006 18:40, Charles wrote:

> W %prep nie dość, że było:
> 	cp %{_datadir}/automake/config.sub admin
> (czyli wymagało już spełnienia BR),
BR nie jest sprawdzane przed prep?

> to jeszcze było:
> 	%{__make} -f admin/Makefile.common cvs
> a to już nijak się ma do %prep
jak to nie ma? to odpala autoconf/automake itp

http://www.rpm.org/max-rpm/s1-rpm-inside-scripts.html
The %prep Script
[...]
Perform any other actions required to get the sources in a ready-to-build
state.

Jak dla mnie było dobrze wcześniej, a teraz nie jest.