SPECS: kdelibs.spec, kdepim.spec - fix %prepare section

Charles kkrenski w gmail.com
Wto, 30 Maj 2006, 18:56:37 CEST

Dnia wtorek 30 maja 2006 18:47, Arkadiusz Miskiewicz napisał:
> BR nie jest sprawdzane przed prep?
Ano nie (i dobrze).

> jak to nie ma? to odpala autoconf/automake itp
>
> http://www.rpm.org/max-rpm/s1-rpm-inside-scripts.html
> The %prep Script
> [...]
> Perform any other actions required to get the sources in a ready-to-build
> state.
>
> Jak dla mnie było dobrze wcześniej, a teraz nie jest.
To może zadaj sobie pytanie:
Dlaczego lt/ac/am itp. mamy w sekcji %build?
Jeśli nadal będziesz uważał, że "było dobrze wcześniej" - to mamy "trochę"
speców do poprawienia :-)

--
Pozdrawiam,
Karol Krenski