[ROZWIAZANIE] GNOME 2.14 i nautilus

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Wto, 30 Maj 2006, 19:15:17 CEST

Dnia 30-05-2006, wto o godzinie 17:26 +0200, Andrzej Krzysztofowicz
napisał(a):

> Zgaduje: nawet jesli sa, to na starszych Ac tez powinno prawidlowo dzialac?

To ja powiem inaczej - nie chciałbym musieć przestać używać PLD, ale dla
nowego kernela nie ma modułów do żadnej z moich sieciówek WiFi, a nie
widzi mi się robić z PLD Gentoo i budować sobie wszystkiego wokół
kerneli z palca (licząc, że to w ogóle będzie dalej działać z nowym
softem).

--
Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org>
PLD Linux