[ROZWIAZANIE] GNOME 2.14 i nautilus

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Wto, 30 Maj 2006, 20:03:03 CEST

On Tue, 30 May 2006, Patryk Zawadzki wrote:
> To ja powiem inaczej - nie chciałbym musieć przestać używać PLD, ale dla
> nowego kernela nie ma modułów do żadnej z moich sieciówek WiFi, a nie
> widzi mi się robić z PLD Gentoo i budować sobie wszystkiego wokół
> kerneli z palca (licząc, że to w ogóle będzie dalej działać z nowym
> softem).

kuuuurcze, no bez przesady...

Po pierwsze - masz możliwość poprawienia (posiadamy R/W, nie?) i/lub
pomęczenia deviloperów konkretnych modułów.
Po drugie - przy takim podejściu to byśmy pozostali przy kernelu 2.2 (BTW
to były jedne z fajniejszych jajek....)
Po trzecie - co szkodzi, żeby te to co jest obecnie w AC wylądowało w
supported dla desperatów...

Ja jestem jak najbardziej za tym, żeby to co jest w ready wrzucić do AC -
_wszędzie_ mi działa elegancko (w wielu miescach upgrade zrobiłem) i jest
to kernel sprawiający najmniej problemów do tej pory.
Jedyny zarzut to vesafb-ng włączony by-default. Na moim i915 powoduje
dziwne efekty (pisałem o tym). Po wyłączeniu działa ok. Nie wiem, może do
wszystkich bootloaderów wartoby dorzucić standardowo append-a, który
wyłącza vesafb-ng? Albo wyłączyć w kernelu, ale to ogranicza
funkcjonalność.