AfterStep.spec

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Sob, 4 Lis 2006, 11:10:51 CET

On Sat, Nov 04, 2006 at 01:08:42AM +0100, lisu wrote:
> W katalogu /usr/share/man/man3/ powinny znajdowac sie elementy
> bibliotek. builder chce paczkowac takie o to pliki:
[...]
> W takim wypadku co powinienem zrobic? nie paczkowac ich, czy wrzucic do
> -devel?

Do -devel, gdyby ten -devel istniał (właściwie jest z czego zrobić,
jeżeli jest sens - o tym już ankry pisał).

Ale te man3 są do uporządkowania:
ascompose(1), asimagexml(1) tak naprawdę powinny być w man1, to opisy
  programów

afterimage, ascmap, asfont, asimage, asmerge, asvisual, blender, char2uni,
common, export, imencdec, import, transform, ximage faktycznie należą do
  man3, tylko nagłówki mają do poprawki (.1 na .3)
  I mam zastrzeżenia co do nazw proszących się o kolizję (common,
  export, import, transform)

asflip, asgrad, asscale, astext, astile, asview to opisy programów
  demonstracyjnych - programy nie są spakietowane, więc mogą być w man3

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.cs.net.pl/