AfterStep.spec

lisu lisu87 w gmail.com
Sob, 4 Lis 2006, 14:26:09 CET

> Do -devel, gdyby ten -devel istniał (właściwie jest z czego zrobić,
> jeżeli jest sens - o tym już ankry pisał).

Wedlug mnie -devel sie nie przyda do niczego
> Ale te man3 są do uporządkowania:
> ascompose(1), asimagexml(1) tak naprawdę powinny być w man1, to opisy
>   programów

skoro te pliki powinny byc w man1 to rozumiem, ze musze je tam umiescic,
czy raczej zostawic je w spokoju, skoro i tak paczka -devel robiona nie
bedzie?
> afterimage, ascmap, asfont, asimage, asmerge, asvisual, blender, char2uni,
> common, export, imencdec, import, transform, ximage faktycznie należą do
>   man3, tylko nagłówki mają do poprawki (.1 na .3)
>   I mam zastrzeżenia co do nazw proszących się o kolizję (common,
>   export, import, transform)

skoro nie bedziemy robic paczki -devel to chyba zabawa z tymi plikiami
nie ma snesu i lepiej zostawic je niespakietowane.