Debuging KDE - gdzie do cholery powinien prowadzić ~/.kde/socket-machine ?!

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Pon, 6 Lis 2006, 22:19:06 CET

KDE przy uruchomieniu tworzy w katalogu ~/.kde/socket-<nazwa kompa> Gdzie do
cholery ma on prowadzić?! Jest on tworzony do ~/tmp/ksocket-<user>. Tylko
wtedy w pliku z komunikatami jest wypluwany komunikat o takiej treści:

Error: "/home/users/ed/.kde/socket-laptok" points
to "/home/users/ed/tmp/ksocket-ed" instead of "/tmp/ksocket-ed".

Jeśli utworzę ręcznie ten link żeby pokazywał na /tmp/ksocket-ed, to przy
starcie mam dla odmiany najpierw:

Error: "/home/users/ed/.kde/socket-laptok" points to "/tmp/ksocket-ed/"
instead of "/home/users/ed/tmp/ksocket-ed".

a zaraz potem link jest kasowany, tworzony po nowemu, po czym... tak tak,
znów pojawia się błąd jak ten pierwszy powyżej.

No to ja się pytam - jak to ma być? I drugie, trudniejsze pytanie: jak jest
poprawnie? Bo mi przez to nie startuje poprawnie artsd - bo ładuje swoje
pliki tymczasowe do /tmp/ksocket-ed.